Infrapunalämmitin sopii rallin huoltoon

Printsport on yksi Suomen ammattimaisimmista autojen viritys- kehitys- ja kilpailupalveluja tarjoavista yrityksistä. Sillä on ollut käytössä jo viiden vuoden ajan Airrex-diesellämmitin. Niitä käytetään talvella huoltoalueille pystytettävissä VIP- ja huoltoteltoissa.– Meillä oli aiemmin käytössä konevuokraamoista saatavia isoja tohottimia sekä sähköisiä tuubilämmittimiä. Ne eivät oikein toimineet, kun lämmin ilmavirta meni yhteen suuntaan ja lämpö tuntui haihtuvan saman tien. Kun nämä Airrexit tulivat meille, niin lämpö tuntuu pysyvän paljon paremmin teltassa, kertoo Eero Räikkönen.

Säteilylämmitin teltassa ja huollossa

Muita infrapunalämmittimen etuja VIP-tiloissa Räikkönen keksii nopeasti: meluttomuus, hajuttomuus ja luotettavuus. Viiden vuoden aikana lämmittimiä ei ole tarvinnut korjata, yksinkertainen perushuolto ja talvilaatuisen polttoaineen käyttö riittävät.Kokemuksensa perusteella Räikkönen usuttaakin Airrex-lämmittimien maahantuojaa kauppaamaan niitä rakennuskonevuokraamoille sekä ulkona tehtäviä remontteja tekeville huoltoyrityksille tai raskaan kaluston yrittäjille.– Tämmöisen Airrex AH-300 infrapunalämmittimen kun panee koneen viereen, niin siinä pysyy korjaaja lämpimänä 20 asteen pakkasellakin. Lisäksi koneen osat lämpenevät, minkä jälkeen niitä on mukavampi käsitellä. Lämpötehoa tässä on ihan toisella tavalla kuin jollakin lämpöpuhallinsysteemillä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.